~Te' & Desperata hemmafruar

Tisdagar är ju heliga tvkvällar :) desperate housewives på tv då juhe :) den timmen går föör snabbt. Tydligen var det champions leauge samtidigt, så det var tur att vi har 2 st tv :D

gjorde föresten ett jobbtest häromdagen (på norska) resultatet;

image360
vilken tur da ;)



Idag har jag varit ledig från skolan. Jag har städat, pluggat samt hunnit med en spring tur. Såå skönt. Nu sitter jag bara här o väntar på att fotbolls matchen ska  ta slut, så jag kan kramas med min baby ;) jag har lovat han att han ska få sin födelsedagspresent idag : massage 40 min.. *puh* får se om jag orkar ;P

blev ett kort inlägg idag, hade inte så mycket att skriva ;P kanske kommer ett nytt imorron

Puss & Kram

image358

image359

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0