~ Att vara gravid är så vackert.

jaha, då har det gått en hel vecka då och praktiken har lidit mot sitt slut. Idag har jag haft lite samtal med min handledare. Nästa gång jag kommer ska jag själv ha planeringstid och genomföra något tema med barna, vara med på utvecklings samtal, planera och genomföra samling, gå på apt, samt gå på morgonmöten :) nu tar det sig. Känns som det är detta som jag vet minst om och ska därför försöka få mer kött på benen kring detta. Allt ingår nämligen inte i lärarutbildningen, man måste lära sej en del själv. Föräldramöte, kan jag nu bocka av ;)

ja, en tjej på min praktik ska ha barn om 12 veckor ca, å det ser så fint ut, å ha den där magen, å så vet man att det ligger något på underbart där inne. ååhh...hon är så där fint gravid, med stor mage bara. Så vill jag också ha när jag blir gravid.

Tänkte shoppa idag egentligen, men när jag kom hem vqart jag så trött o hämnade här ;) ska strax åka ner till hagahallen o köpa nåt gott till kvällen, det är ju fredag ;) får åka till bergvik imorrn istället

Kikade lite idag på lägenheter faktiskt. Hittade en 3:a på norrstrand för bara 5000. vi betalar nästan 4500 nu, så det skulle inte göra så stor skillnad. Vore såå skönt att få undan datorn... :) men vi får väl se.. nämnde det till Mackan idag, å han sa väl varken bu eller bä, jag har mailat vårt intresse iaf. Kolla kan man ju alltid, det har ingen dött av har jag hört ;P

image265
åh, herre gud så söt



ser alltid den här  när jag e på lite smådåligt humör. Det hjälper alltid!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman =)kul att du trivs på mitt gamla jobb;)!!!Men du är det någon som längtar efter en rund magen kan jag tro=)!!!Kram

2007-09-22 @ 16:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0