~ Dagen D

Nu kommer Macki hem om exakt... 5,5 timmar! :) känns helt underbart.. känns som en evighet senn, å det är det ju också iofs, tre veckor. *Gaaaaahh* så nu håller jag på o städar lite, bakar bröd (igen!) så han också ska få smaka på mitt goda bröd, haha! senn ska jag ner o handla lite, så det inte behöver eka i klylen längre ;) Om jag hinner innan skolan imorrn, ska jag göra iordning en mysfrukost till han på sängen :)

Idag har jag vart i skolan och vi har haft en föreläsning samt "rörelse" nästan som idrott.. vi hade massa olika stationer, det var jätte roligt och man blir så taggad. Vi avslutade med en övning som var att man ligger på en madrass. Ca 6 personer sitter runt om och håller hårt med händerna på personen (för att få den att känna sej avslappnad) sen lyfter de runt om, upp personen i luften, så deras händer sträcks rakt upp. Sedan lyfter man ner personen igen och avslutar som man började. Shit, vilken härlig känsla !! till det hör också att man lyssnar på en avslappnande musik samtidigt. Trodde aldrig att jag skulle våga först, men när jag väl hade gjort det kände jag mig väldigt stolt och nöjd över mej själv ;) Detta tyckte jag var en bra tillits övning.


Nej, här kan jag inte sitta, brödet jäser, å locket ska läggas på brunnen! hahha

Kyss o klleeem

image277
Blubb blubbbbbbb ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman jag vet känslan när dom kommer hem hoppas ni får en underbar kväll!!KRma

2007-09-25 @ 20:01:27
Postat av: malla

Tack gumman!! :)

2007-09-25 @ 20:47:32
Postat av: kim

Hej gumman. saknar dig! puss

2007-09-26 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0