~ Föräldramöte

Ska alldeles strax kila iväg på mitt livs första föräldramöte :) på min praktik då såklart.. De frågade om jag ville vara med, o jag tänkte att det kan vara en bra erfarenhet att se hur ett sådant går till, har inte vart på något förut så :) de var såå nervösa, men jag tror det kommer gå koneners!

Just det.. är ju på en ny avdelning nu och har praktik. Väldigt bra faktiskt! ny personal, nya godingar och jag trivs :)
idag har jag gjort lite individuella uppgifter med barna. Kul med lite ansvar och man ser att man kan fixa det :) *yeah*

Var det någon som såg nyberg & törnblom (eller vad det heter) igår? jag tycker hon Mia är så bra, jag vet att det finns blandade åsikter, men jag diggar henne. Har hennes bok. Kom av mej med den, här för ett tag sedan, men nu är jag igång igen. Nu ska självförtroendet och självkänslan komma i balans  :D heheh

Träningen da? körde bröst, latz,ben o axlar igår (värsta träningsvärken i bröstmusklerna idag) yeahaa :P
idag fick det bli biceps, triceps, mage & rygg. Skönt, då var det gjort. Åker inte hem emellan praktiken o träningen, då skulle jag inte komma iväg :( imorrn får jag slänga in lite kondition. Linnsan o jag ska ha girlilicious (eller hur f-n det stavas) imorrn kväll, ska bli myysss

Gött att desperates housewives börjar ikväll!!!!!! *längtar* hoppas inte mötet drar ut då bara ;P
just det.. mackan fyller år här snart 4 okt, närmare bestämt. Vad f***n ska jag köpa!?

nån som har nåt bra förslag? han fyller "halv jämt" med.. :)

Ta hand om er: Här kommer min & mackans favorit svamp: hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0