~ Hängsel klänning

Sitter här hemma o är lite hängig :( inge roligt det.. tränar lite på gittaren inför uppspelningen i skolan gör jag också.. haha, tror inte den e stämd bara.. Får be brorsan komma hit nån dag och fixa det? :) men jag kan i princip "lille katt" nu.. hahah, bra va?

Nu har jag kärat ner mej i en klänning också.. ;P en ljusblå hängsel klänning :) den är naturligtvis slut på alla h&m i karlstad.. så nu har jag hört med Mackans bror om han kan kika i åmål om den finns ... ;) hehe.. *vill ha*
annars får jag väl beställa den på nätet.. men det tar ju såå lång tid :(. Vi får väl se hur det går detta :=)

image275

annars blir det väl inte så mycket idag, ska ta det lungt o friskna till ordentligt. Imorgon ska jag nog hem till Karin i min förra klass o mysa lite :) ska bli trevligt. Senn på natten kommer antagligen Mackan hem, ska också bli mysigt så klart. Har fortfarande inte köpt nån present.. *gaaah* men jag har lite förslag och lite idee'r ni iaf..

nej, nu måste jag fortsätta min jakt på klänningen :) hahah

Tjing tjing!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0