~ Höst mys

nu är det faktiskt mysigt med lite höst tycker jag, måste bara inhandla lite mysiga höstkläder, hihi.
idag var ja,mackan o putte ute till IKEA o kika lite, kul. hitta massa jag vill köpa + en soffa som vi ska köpa nästa månad.

Nu är det inte säkert att det blir Thailand i juni 08 heller, men något varmt land blir det iallafall med Silvy o Putte. Skönt att ha något att se fram emot om vintern blir hård :)

Tack för alla gratulationer till förlovningen också, känns så bra :) å vi trivs bra med ringarna. Min kanske jag ska förstora liite, känns som att det sväller en del när man tränar, men det kanske är en vanesak?

På onsdag bär det av till matilla med klassen, blandade känslor angående det, men jag tror att det kommer bli superkul. verkar ha en rätt skön klass faktikst :)

shit, måste lära mej spela gitarr med..haha vilket innebär att jag måste? klippa mina långa naglar!? uha, hemska tanke.. va skit svårt juh, sist vi spela.. tryckte på alla ja, så det lät förfärligt sa Matti..;P
har ni föresten försökt o sjungit "broder jacob" i sex olika stämmor? det gick ju bra när man satt bredvid de man sjöng med, men när vi sedan fick ett nummer 1-6 o alla satt huller om buller...aaa hej å hå säger ja bara!

Satt barnvakt igår, så mysigt så :) höll på o somna i en överslaf när jag skulle läsa godnatt sagan;)

Nej, nu ska jag krama på min älskling för imorrn bär det av till norge igen. Mackan måste dra in lite pengar till oss..
shit jag lever värsta lyx studentlivet ja.. har tänkt på det.. den här sommaren har jag haft "sommar lov" för första gången på många år..jobbade två veckor.. senn har ja vart på semester en vecka på rhodos, samt sem i sverige. Har inte haft mycket pengar, men det har löst sejj endå, tack vare min älskling! Tack :) han är bara för snäll han. Han ser det som en investering att jag pluggar o att han betalar lite mer nu, för senn får jag ju förhoppningsvis ett jobb när ja e klar, o då blir vi två som kan betala :)  + Att jag har en mysig tvåa som ja trivs i o slipper trängas i en studentkorridor med tusen andra ;) nej, jag har det allt väldigt bra och det är jag såå glad för.


*Kramkalas*

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0