Klassfest

Dagen börjades med en morgonpromenad med Tinna. En låååång sådan också. Trodde jag skulle dööö ;)
efter det gick vi hem till tinna, o hon slängde i lite ljusa slingor, samt toppade mitt hår :) Thaanks. Efter det sprang jag hem, för att göra mej iordning för skolan. Tog bilen upp o mötte sanna o co. i hade lite info om vår praktik som är på måndag. Efter det åkte jah o Sanna hem o slängde ihop en stor pasta/kyckling sallad o drack lite mjölkdrinkar på ballkongen i det fina vädret. Nu började uppladdningen :) sedan kom det ytterligare två vänner från klassen. Vi spelade wii, o det var såå roligt. Speciellt raving rabbits alltså :D


Vi åkte upp till campus när klockan var ca 19.30, för att joina klassen. Där lekte vi lite "jag har aldrig" och hade det allmänt mysigt. senn åkte vi in till arena en sväng. (sanna, fixa in oss gratis, thanks)

det var väldigt lyckat, men idag är jag såå bakis. Gick upp 14.00 idag... säger väl allt.. :P men kul var det.

Några pics:

                           

     

1. uppladdning hemma hos mej
2. kul med wii ;)
3. Sanna & jag
4. Matti & Agnes
5. Puss på dej
6. snurra flaskan samt "jag har aldrig"
7. DU ja! ;P

tjing, tjing, ikväll blire mys med Linnsan. Kim, vi saakknar dej!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0