~ Kvarteret skatan?

Jag är så grymt besviken på kvarteret skatan. Gud vilken dåålig föreställning de körde ikväll (svt) var så nära att jag köpte biljetter till den i vintras. TUR jag inte gjorde det. Jag tycker bara det var den sista kvarten som var något att ha..
någon som håller med mej?

jag har alltid älskat kvarteret skatan när det gick som serie, så tyvärr va detta en besvikelse :(

Ikväll var jag bjuden till min Sambos bror och hans flickvän, på middag. Det var jätte mysigt och trevligt ;) Tack för det. kika då som sagt på "skatan" samt fotbollen och åt gott :)

Detta klippet är en av mina favoriter :


kvarteret skatan

Här är jag innan jag skulle iväg till N & L

          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0