~ Lördag

Happ, då vare lördag igen da. Shit va tiden går fort.. gårdagen var väldigt lugn.. mådde inte så bra..

Fick bli en pizza samt film på kvällen :) mysigt värre. Ikväll blire nog bara o vara hemma o mysa lite. Svensson Svensson börjar ju ikväll!! :) ska bli såå kul. längtar.

har inget o skriva direkt, så här kommer lite gott o blandat istället :)

                   
           

1. påväg till matilla
2. shit, kolla in min kaxiga stil.. herreguud
3. samlad trupp
4. min ehm? rumpa och Sanna
5. Smile
6. Haha
7. Sanna
8. Sanna igen
9. Min bror & hans tjej



nej, nu ska jag grejja lite. Ska nog till Karin i min förra klass ikväll o mysa lite :)

Puss, så länge

Kommentarer
Postat av: Malene

Haha jag satt hemma med godis o tittade på Svensson Svensson jag ;-)

2007-09-16 @ 09:28:03
URL: http://malene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0