~ Shoppa så fötterna blöder vettja

Idag hade vi bara en lektion. Det var en sydafrikans kvinna, som berättade lite om hur förskolan och skolan ser ut i sydafrika. Intressant.

Efter det kom mamma o hämta mej, vi åkte till bergvik för shopping på ikea samt bergvik.
 
Mamma - Ska du verkligen ha stövletter när vi ska gå på ikea??
Jag- ja, det är väl inga problem!?
Mamma - ne, okej..skyll dej själv. ;P

efter nästan fyra timmars strosande, kändes det som fötterna blödde o jag ville bara skrika! tänkte tt jag inte kan erkänna att jag hade ont, men jag va tvungen o beklaga mej, (fan åxo, då fick hon rätt ;) vi hade väldigt mysigt iaf, strosade på ikea. Jag tror inte mamma missade en enda vrå ;P jag köpte en tavla, lite förvaring till garderoben, en mjölkvisp till Caf'e latte, lite tallrikar, en bok och en matta :)



Sedan fick det bli en liten fika i rondellen (fötterna värkte såå ;) Nu hade vi krafter igen, så då tog vi en runda på bergvik. Jag var på jakt efter ett par mörkröa stövletter samt en matchande mörkröd väska. Hittade väskan, men hittade inte riktigt några stövlar, så jag avvaktar lite :) men är grymt sugen på det iallafall. Kände inte så mycket för att prova stövlar idag da, om man säger så ;P

Väl hemma så har jag packat inför trippen till Matilla imorgon ;) ska  bli kul faktiskt. Ser som vanligt ut som om man tänkt vara borta ett par veckor.. men,men.. tror jag fått med det viktigaste iallafall.

Första natten efter Marcus åkt, är alltid värst.. man är så van att han ligger där o snosar.
Brukar alltid vakna mitt i natten o undra vart han är första natten. Först får jag panik, men nästa sekund så kommer jag på vart han är.. :( idag var jag i skolan när han åkte. Då hade han lagt ut olika lappar till mej med text som "jag älskar dig"  i lägenheten
Me like :D samt att han hade tatt kort till mej med kameran ;) hihi, här är ett ;

image201
I love you

image204


nu blire hopp i säng, ska upp tidigt imorgon ;)
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0