~ Som en ballong som träffats av en nål

Lite så känner jag mig just nu...mackan blir borta ytterligare två veckor (sammanlagt tre) för det blir det sista uppe i mosjoen. Han missade ju en vecka, när han kom hem tidigare sist, o måste ta igen den. Jag förstår allt det där, men det är ju så jobbigt. Att vara inställd på något, å sen ändras planerna.. det är nog det värsta jag vet...:(
men,men. Han tycker det är lika jobbigt som jag, så vi får helt enkelt försöka stötta varandra, det är inget annat det. Man känner sej som nykär ;)

Dessutom känns det som jag har feber samt har en fruktansvärd huvudvärk. Inte min dag idag alltså.. skulle ha tränat också, men det fick jag skippa idag :/

Har fått nåt jobbigt med min andning också.. har haft det förut, men har blivit bättre. Men nu har det som sagt kommit tillbaka. Vet inte hur jag ska förklara.. tänk er som det känns när ni vill gäspa, men det går liksom inte, man bara drar in luft efter andan, skit jobbigt är det, verkligen.

men annars är det ju bra........... :)

haft en bra dag i skolan iallafall, har haft drama & rörelse. På draman spelade vi upp en saga (skitkul) o på rörelsen spelade vi olika bollsporter som man kan göra med barnen.

Måste verkligen komma ihåg att ringa min vfu samordnare imorgon, har ju praktik nästa vecka.

nej, nu ser soffan väldigt inbjudande ut ;)

tjing, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0