~ Sommarlagret

Wihooo! jag är på så bra humör idag :) för nu har jag låång helg, tills på måndag :) ska bli skönt. Hoppas nån ringer o vill att jag ska jobba imorgon :)

Idag har jag varit i skolan och vi har haft musik hela dagen. Första halvan av dagen, tränade vi på att spela gitarr. Blandade känslor, men nu börjar det ta sig iallafall. Kan D ackord, A7, A, E7 och E nu iaf. Nu gäller det att kunna byta någorlunda snabbt också. Känner att jag verkligen vill lära mig detta nu, det är så mysigt att kunna spela för barnen. Det blir mer levande :)

Efter skolan åkte vi ut till sommarlagret för att köpa "våra" köksstolar som vi rekade igår :) såå fina och såå fint blev det. Visar senn :) Tänk att vi fick in alla i bilen också.. haha! stöniga som vi är ;)

Imorrn ska vi köpa vår nya soffa på Ikea, om vi hinner. Annars får det bli på lördag. Ska blii så skönt.
Ikväll ska vi dela på en flaska rött vin och avnjuta en god middag i vårt "nya" kök! lovely.

Postar en bild på köket senare ikväll ;)

Kram så länge

image2784 sådana stolar är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0