~ Söndag

gårdags kvällen spenderades hos min mor och far. Mycket trevligt. Mamma o jag lagade mat, kycklig o potatis o grönsallad :) mmmm. Vi kikade på tv och drack gott rött vin :)

idag har det varit en lugn dag, har haft såå ont i huvet ( då inte pga vinet) och känner mej lite febrig, så idag har jag inte gjort många knop.. vill inte bli sjuk nu, det är ju skola imorrn :D vill inte missa.

Idag fick jag låna gitarren av mamma, så nu ska här tränas :) haha stackars grannarna.. klippt liiite på naglarna har jag ju fått gjort med :/ men vad gör man inte..?

Var på begvik igår förmiddag en sväng också. Köpte en svart kjol, lack leggings, och en svart klänning på gina tricot. Lack leggingsen är ju så eftertraktade och så inne.. har fortfarande lite svårt för dem, men de är snygga! och snart kommer jag nog älska dem, så det var tur jag köpte ett par :)

fick ett sms av sanna igår kväll också, hon o hennes sambo ville bjuda oss hem till dem en helg här framöver på middag :) hon tyckte detr var dags att vi träffade varandras sambos, eftersom det känns som vi kännt varann hela livet :) så sant, så sant. Va lustigt det är med vissa människor? att det klickar så :) det ska bli så mys så mys. Liten sötalva har de också ;)

har hittat en röd väska på hm med, som jag nog ska slå till på. Måste bara hitta ett par röda pumps eller stövletter till också. Ska kika på tradera :)

just det.. bakade (mitt första?) bröd igår med.. å det blev faktsikt jätte gott! :) hade med det till mamms o papps. som vi hade till maten, kanon det juhe :) så nu ska det bakas bullar o lite mer bröd tills mackan fyller..:)

nu ska jag fixa iordning lite mat så jag har mataåda till imorgon och bara ta igen mej, så jag blir frisk.
parlamentet börjar ikväll också! jihhhoooo.

Puss o kram


image272
jag på klassfest

image273
Sanna, Alva och Mattias ;)

image274
skutberget i sommras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0