~ Take me awaaay

ingen riktig söndag utan Macki :/ Söndagar är vår oficiella städdag, det kan vara rätt mysigt när man är två som städar ihop. Men idag.. är det bara tråkigt :( vill inte vara själv..

-Koooom heeeem *sjunga*

Hur som helst har jag dragit igång ett litet projekt här hemma. Nämligen - Städning samt ränsning av garderob.
Fattar inte hur det kan bli som det blir? var inte längesenn jag städade den.. :/ men, men. Tänkt lägga ut en del på tradera, så håll utkik ;)

Gårdagens svensson svensson, var fullt godkänt! I love it...

Nu när det är så grått o trist ute, måste jag liva upp och minnas tillbaka på härliga sommarminnen:

image257
alanya 06

båttur, alanya 06

image259
Lefkas, grekland 04

 kreta, 05

image261
sicilien, italien 05

 
Lanzarote, spanien 07

 Rhodos, grekland 07
image264
man blir ju inge sugen på öl heller :/


Är så sugen på o resa iväg nu!!! :) jaja, får njuta av bilderna här..

nu måste jag fortsätta med garderob projektet ;OP bloggar mer senn

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: kim

släng inget, give me:) har rensat min och det börjar eka!! härlig söndag tjejen<3

2007-09-16 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0