~ Var kommer all energi ifrån?

Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen, så jag tänkte att en löptur borde sitta på sin plats. Och det gjorde det också, jag (nästan) flöög fram ;) det var härligt, men vart kommer den energin ifrån? jag har inte känt att jag haft någon idag, men är naturligtvis tacksam för att det gick lätt. Ibland kan jag känna att det liksom inte är jag som springer (låter nog lite flummigt) men alltså ni vet, om man springer ett lopp eller nånting, o alla står o hejjar o skriker vid målet. Då springer man ju (iallafall jag) nästan av sej själv den där sista biten, fastän att man inte orkar? vilja? härlig känsla hur som helst. Hade den idag när jag lyssnade på någon låt med cascada. Jag var snor trött, men musiken gav mej kraft att springa fortare.. hur som helst :)

Imorgon är det morgonpromenad med Tinna & Kajsa som gäller, ska bli gött. Senn blir det skolan. Imorgon ska vi kunna en barnsaga utantill, som vi ska berätta för klassen, huuaa. Jag går på ett säkert kort: Bockarna bruse ;) 

berättade den för marcus förut, haha. första gången hade jag nog inte så mycket inlevelse, för han sa: du måste ju prata "så här" å bla,bla,bla. Kändes bara så fjantigt att prata så inför han, men andra gången gjorde jag det :) han kommer nog bli en bra sagoläsare för våra barn ;)

Nu måste jag slänga ihop en matlåda för imorgon, senn blir det sängen, för ska ju upp tidigt imorgon :=)

Puss på er! hoppas ni haft en mysig söndag.




Kommentarer
Postat av: Catarina

"Sagan om ringen" ser den ut som :P

2007-09-11 @ 12:28:59
URL: http://Ploppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0