Energi

Hej!! igår låg jag alldeles däckad pga huvudvärk. Trist som bare den!! vaknade av att jag hade ont, höll i sig hela dagen och hela natten, fram tills nu ungefär :( snacka om ihållande..) mycket hormoner i omlopp nu ju..

Så jag har vart hemma från praktiken idag också. Jag har orkat pyssla lite här hemma iallafall. Städat, tvättat, betalat räkningar och snart ska jag åka ut till mamma o pappa å städa/tvätta bilen. Den ska säljas!

Snälla huvudvärk, kom inte tillbaka!

I söndags var på på 12 marten o kika. Ärligt talat så var det inte så mycket att hänga i granen :( hitta ju små snuttiga t-shirts till bebisar med olika tryck på som jag ville ha, men mackan tyckte de tog ut överpris. Det gjorde de också, men de var sååå söta:) jag får handla när inte han är med nästa gång ;)

Vi åkte till sportex och biltema istället, handlade lite diverse grejjer. Bla ett par jätet söta adidas skor till mej :)

image810
jag fick även en matchande vattenflaska! :)

Annars idag har jag suttit på ballkongen och solat lite, slappnad av och käkat lunch i solen.
M är hos en kompis idag och de ska se på fotboll och annan sport hele natten. Blir kanske hos mams o paps ikväll då :)

image811
Mmmmmmm

Imorrn ska mackan ha grabbkväll och jag ska iväg på tjejkväll. Ska bli riktigt trevligt. Hoppas vi går ner och kikar på en brasa också, det måste man ju nästan! :)

nu ska jag vika lite tvätt här innan jag åker till mamma

Tjingeling!!

image812

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0