Födelsedag

Hallå i stugan.

Happ, då var man 23 da :) känns helt okej måste jag säga. Ingen större skillnad :)

Dagen igår var kanoners! Jag är jätte nöjd med allt. Tack alla ni som var här! tog inga kort igår, så jag bjuder på lite bilder från förra året, när jag fyllde 22.

image771   image776
En glad skit!

Det är kul o hitta tillbaka på gamla bilder.. förra året var vardagsrummet grönt.. nu är det tjusigt oboybrunt. Yeeaa.

image773  image777
här blir jag uppvaktad på sängen, med med obligatoriska lilla "tårtan"


I år fick jag skönsång på morgonen i mobilen.. väldigt vackert ska ni veta..:) Thanks Love. På kvällen kom det även en stor röd ros med kort från Älskliing med N & L.


Jag fick massa bra saker. En av dem, är denna smarta ställbara bricka, som vi kan ha nästa gång vi fyller år. Eller varför inte överraska med frukost på sängen :)


image775


Jag fick massa scrapboocking grejjer och har idag varit o köpt en ram till ultraljudskortet. Tänkte jag ska göra iordning den ramen lite, så lägger jag ut en bild på den här ikväll.

Trevlig eftermiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0