Godmorgon soffan

Hej o godmorgon alles!

ingen har väl missat det nya underhållningsprogrammet "Morgon soffan" som går på onsdagar  21.30?
Här kommer ett klipp för de som vill:




Igår var jag o min trogne vapendragare Dezi o tränade på gymet
(kondition 30 min + ben)
Idag ska vi alldeles strax ut på en promenad, skööönt. Tur jag har dej vännen!!

Imorgon lördag, kommer det lite tjejer hit och vi ska ha tjejkväll! :) myys. Tänkte bjuda på lite våfflor också. Massa girltalk och kanske en film? det behöver man ibland.

Föresten.. anmälde mackan till "Adam har ett plan" idag på mixmegapol. Adam Alsing har dragit ihop ett plan som går till barcelona, en fotbollsresa. Det är han väl värd, min lille goding. Hoppas han vinner! tyckte jag fick till en rätt grym motivering :) senn att jag & Adam är släkt (på rätt långt håll) men endå, borde ju väga upp eller hur!? :D
Min farmor är kusin med hans mormor...heheh

Ikväll ska jag ut till Ulvsby och myyyssa och se på talang 2008 :)

Det var allt så länge.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0