Gokväll!

Hehej!!

Idag har jag varit och tränat på förmiddagen, riktigt skönt! sen gick jag hem o lagade lunch, som jag åt ute på ballkongen i det härliga vårvädret, för det kan väl ingen ha missat :) VÅR

Sen tog jag bussen upp till uni och pluggade lite med min grupp. Vi ska genomföra ett tema i en klass fyra v 16, ska bli intressant. Jag har knappt varit i skolans värld heller, så det blir en ny erfarenhet. Jag var lite i Molkom i en klass 1-3, men det räknas knappt....

liten "grav.update": (minbebis.com)

V. 16 Bebis - Bebisen är 10,5 till 11,5 cm lång och väger omkring 80 g. Navelsträngen börjar flyttas längre ner på bebisens mage. Bebisen sparkar och rör sig ständigt vaken tid. Många kvinnor känner den sparka första gången mellan vecka 16 och 20

nu ska ja plugga lite, sen sova,sova säng,säng,säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0