Min överraskning

Godmorgon! morgonpigg idag..:) visste faktiskt inte vad klockan var, men jag var pigg o det var ju såå ljust ute. Klockan var bara 07.10.. :P Älskling ligger i sovrummet o sover så sött. :)

Jo, häromdagen fick ja ju en kombinerad födelsedags och årspresent av M. Jag fick ett "Wii fit" Det är ett tvspel till vårat wii. Ett träningstvspel. Skitcoolt. Ni som känner mej vet ju att jag älskar att träna, så det här var perfekt! Man kan välja på bla: styrkeövningar, balansövn, aerobic, rockring, step o massa mer.

Just nu, så är jag väl inte överaktiv med det direkt ;P men jäklar i min låda vad ajg ska köra sen när vi har fått vår bebis. Smidigt att ha det här hemma också. Plattan är en inbyggd våg, och man ställer första gången in sin vikt och längd osv.. den räknar då ut ditt BMI. Dock rejält missmivande då man tränar mycket.. eftersom, som vi alla vet väger muskler mer än fett. Men iallafall. Jag låg fortfarande på "Normal", trots att jag nu gått upp ca. 7 kg :) haha, det tyckte jag var lite kul. Men högre upp på normal, än längre ner dock..

M stod o skulle göra step up här i går. Jag höll på o skratta ihjäl mej.. ahah! sötis. Finns kanske en anledning till varför vi är flest tjejer på sådana pass ;)

Min wii konsol kommer nog börja skratta åt mej snart. Eftersom om jag kör programmet ibland, så kommer det att märka att jag bara ökar i vikt! haha, det kan bli kul. Som sagt nu kör jag det bara lite, men när jag är mammaledig och bebis sover :) Dåå ska jag köra som en tokig!! personlig tränare i tvspel, liksom!


Oj, vart långt angående detta nu ;P


image801

image802

Vi hade en trevlig kväll igår hos Nisse & Lotta. God mat och gott sällskap! :) Ska snart gå in o väcka min älskling tror jag, fixa frukost. Senn ska vi förmodligen gå på gudstjänst kl. 11. Jepp, ni hörde rätt. Ska bli rött mysigt. Efter det åker vi ut en sväng till I2 marten.

Trevlig söndag alles!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0