Onsdag

Godmorgon! är påväg upp till skolan för redovisning strax.. spännande.. :) imorse fick jag inte igång biljäveln heller... så blir att gå o ta bussen snart... *pust* Fundilerar på att köpa ett skitsnyggt linne på gina idag också. Lär väl få köpa stl M vid det här laget. Svårt det där. Ska man köpa alldeles för stort, som man kan växa i och ha i endast 6 månader? hum. tackar för att jag kommer vara höggravid under sommaren, för klädernas skull alltså, kanske inte för värmen.. soldyrkaren Malin, kanske kommer sitta under ett parasoll hela sommaren och flämta! haha, vem vet? ingenting är liksom som det brukar, allra minst kroppen ;P men det hör liksom till..:)

Snart går jag in i V.16, på fredag närmare bestämt. Hoppas på o få känna lite "Sprattel" har jag tur så kan det hända, annars får jag vänta några veckor till :) det blir bra när än du vill höra av dej hjärtat <3

Saknar Mackan så jag tror jag blir tokig <3 men snart så :)

Nej, nu är det bäst jag beger mig uppåt Uni.. med buss då.... :/ Längtar efter till vi kan köpa en nyare bil. Men lär få vänta ett par mån eller tre. Men det får det vara värt.


Tjing tjing!!
image727
                                                                                                Love

Kommentarer
Postat av: zanna

Kul att det rullar på för dig med! :) Har du lyssnat på hjärtljud eller varit på VUL än?
Jag var ju på VUL i vecka 8 och såg knoddens lilla hjärta, men inget sen dess. Ska till BM på måndag o lyssna efter hjärtljud, spännande!

Ta hand om er! kram

2008-04-02 @ 17:03:21
URL: http://klemsi.blogg.se
Postat av: zanna (igen) ;)

Jag var på VUL för att det var lite krångel där i början om när jag blev gravid o så.. för att göra en lång historia lite kortare så har jag varit sjuk (sköldkörteln) o "tjejgrejen" har krånglat o så.. ;) kan ta det en annan gång, hehe!
Tror du kan ringa till din BM o be om att lyssna på hjärtat i alla fall, VUL tror ajg man måste typ haft blödningar eller så för o få tyvärr..

jag går på Läkarhuset i stan. :)

kram

2008-04-03 @ 16:53:36
URL: http://klemsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0