Söndag morgon

Godmorgon!

Söndagmornar är lite mysiga tycker jag, man har oftast inte massa man måste göra. En sådan dag har jag idag. Ska försöka ta vara på solen. Igår mulnade det ju på, så fick inte så mycket sol på mej :(

I går räddade Jenssan & Anna- Karin mej från att dö av tritess här hemma :) tack för det!! Var hemma hos AK och tjejsnacka en massa. Mycket bebis prat och mycket funderingar vart det också :) haha. Jätte trevligt och en kanon fin lägenhet har hon! verkligen grym. En riktig kanon kväll helt enkelt. Jenssan och jag tog "Bettan" vilket vi var mycket nöjda över, när vi körde hem vid tolv. Iskallt var det ute då!!

Nu har jag presic sett nån dokumentär om Angelina & Brads baby.. att den kommer få de mest fantastiska livet osv.. jag tvivlar dock lite på det.. visst, skönhet och pengar kommer den ju få så att det räcker. Men är det allt ett barn behöver för att vara lycklig? Hoppas innerligt att babyn får deras KÄRLEK också! att de inte anställer massa tjänstefolk att ta hand om ungen jämt och ständigt. Ja, jag vet intè? den kommer ju minst sagt få ett händelsefullt liv. Men kommer hon nånsin få vara ifred? tänk att växa upp med papparazis och vara en känd bebis redan i magen. Det är nog inte så glammigt som det verkar alla gånger, det är så jag menar. De som de intervjuade menade att: hon kommer få precis det hon pekar på, barnen har aldrig tråkigt för de gör alltid roliga saker. men... barn måste ha tråkigt för att kunna UPPSKATTA att ha kul. Ja, det ska ju hur som helst bli intressant att följa denna tjej. Tänk vilken press sen. Tänk om hon nu (mot all förmodan) inte blir så vacker som alla tror! vad ska de då ta sig till?...

Vad tror ni?


image787



Nu ska jag & dezi åka o kika vart det är jag ska göra min praktik imorgon. Så att jag hittar!

Hejhej!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-04-20 @ 10:11:01
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en bra dag ! :)

2008-04-20 @ 10:17:01
URL: http://bergden.blogg.se
Postat av: Malla

Kommentera hellre inlägget, än gör reklam för er blogg i form av tävlingar.. tack ändå.

2008-04-20 @ 11:21:46
URL: http://www.malllaballla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0