Sorry

Förlåt för dålig update efter helgen.. har varit på min nya praktikplats, å jag är alldeles slut efter den :) Praktiken går bra och jag njuter av den varma solen :)

Tränade både i måndags och i tisdags. Såå skönt. På tisdagen hade jag ovanligt mycket energi, så jag bestämde mig för att gå o träna vid 19.30. gött! bara hem och dusha och sägen sen :)

Idag är det världens bästa dag!! hihih.. bara nåågra timmar kvar nu! :) imorgon är också världens bästa dag.. Ultraljud! haha känns som vi är de första i världen som ska få gå på detta spännande :) Det blir ingen mascara imorgon inte.. hihi.
Vi längtar efter dig <3

Igår handlade jag kött, potatissallad och en grönsallad. Jag & min älskling ska nämligen grilla ikväll! :) hiii,hoo,haha som jag har längtat!!!

V 18+0 idag å går in i V 19. Snart halvvägs nu! :)

**********************************************************************************************************************
Baby update: (vi föräldrar, gravid tidning:)
nu syns ögonbrynen och bebisen har hår på huvudet. längden från huvud till stjärt är omkring 15 cm. vikten är ca 250g. livmodernstopp är nu presic under din navel. tillsammans väger livmodern,bebisen,fostervattnet och moderkakan ca 1 kg.
**********************************************************************************************************************
Nej, nu måste jag göra mej iordning, ska strax åka :) Hade gott! det ska jag ha. Jag återkommer imorgon :)

image792

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-04-24 @ 07:32:44
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! :)
Ha en riktigt bra torsdag!

2008-04-24 @ 08:03:12
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0