Stolt :)

Hej o godmorgon, eller god middag :)

Gick upp ganska tidigt idag, 08.20 för att vara exakt. Har mycket som ska hinnas med idag och jag har redan börjat. Idag är en sån där dag när man har massa energi, så det är bäst att passa på när den infinner sig.

Jag har 4 stycken inlämningar, som ska vara inne nästa fredag. Jag tycker inte det är kul o sitta o plugga när mackan e hemma, om jag har möjlighet att jobba undan så gör jag det. Så igår skrev jag klart två stycken av de fyra :) nu sitter jag med den 3:e, som nästan är klar. Imorgon ska jag slutföra cd skivan, den är nästan klar den också. Sååå skönt att slippa tänka mer på det sen. Sedan är det praktik i fem veckor, senn en dans uppvisning. Det är nästan det som är kvar av terminen. Det suger dock att vi kommer ha praktik hela maj! för då hade jag tänkt o jobba så man får lite lön i juni.. men där sket sig det.. som mackan sa.. "du visste väl att ni skulle ha praktik då?, du kunde väl lagt undan?" hmm..? mjo, men det är äl inte så lätt o komma ihåg allt heller ;)

Idag iallafall... När jag nu pluggat klart, ska jag gå till gymet och köra 30 minuters kondiotion samt ben.
Sedan ska jag hem och tvätta sofföverdragen och försöka börja kika nere i förrådet, vad som ska slängas och strukturera upp där nere lite ;P å nej, jag ska inte lyfta tungt :)

Kul helg va? pluggning & städning. Men va fan? man mår bra av det sen iallafall. :) Jag ska även börja planera för min födelsedag. Vad vi ska bjuda på osv, ska bli kul :) 23 bast oh my god! hahah.

"En är ju inte 20 längre" nu börjar det uttrycket ta sej.... :)



Nej, nu kallar plugget!! Kramis

image728

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0