Sunday

jepp, idag är det söndag och imorgon fyller jag år! :) jihooo, ska bli kul. 23 är en alldeles lagom ålder. Sen räcker det ;)

Igår var flickorna här och det var mys. Våfflisarna vart goda & uppskattade.

Dagen började inte så bra.. vaknade med huvudvärk och att jag mådde illa. (har inte mått illa på nästan 7 v.)
hmm.. ska till bm imorrn o prata lite med henne tänkte jag för säkerhetsskull. Nu har det iallafall g¨ått över och jag är fit for fight igen. Jag tycker själv att magen ser rätt stor ut på bilden. Den är så olika, ibland sväller den mycket och ibland inget alls :)

image770

Jag & älskade, älskade lilla hjärtat idag. <3 bara 12 dagar kvar nu till ultraljud!

Nu är det mesta klarrt inför kalaset imorgon, ska bara sticka ner till Ica o inhandla det sista.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: annakarin

gu va fin du e me den lilla magen .....o du!Grattis!!

2008-04-14 @ 20:55:10
Postat av: Malla

Anna Karin: Tack gumman! ja, den börjar komma nu, hihi. Tack så mycket ;)

2008-04-14 @ 22:32:54
URL: http://www.malllaballla.blogg.se
Postat av: jempan

magen börjar puta nu! så mysigt. åh du, grattis igen, hjärtat!

2008-04-14 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0