Ultraljud!

Hej!

I morse fick vi vara med om det häftigaste vi har varit med om. Vi fick se vår älskling för första gången :)
Såå fin. :) Allt såg bra ut och vårt hjärta sprattlade och gymnastiserade som bara den, hihi. Gäspade, kliade sig på näsan gjorde han/hon också :) fina bebis. På kortet som vi valde, vinkar bebis, eller suger på tummen. Sött!

Tiden gick dock väldigt fort och jag hade gärna sett mera. Hon beräknade ett nytt förlossningsdatum : 30 sep.
så jag gick bakåt lite i min tid. Är nu tydligen i V 17+2

Han/hon väger 250g och är 18 cm lång!

Det känns helt underbart att få vara med om det här. Kunde inte vara bättre.
Längtar tills vi får se dig igen :)

image793
Mamma & Pappas älskling

Kommentarer
Postat av: Anna

Man skulle kunnat ligga där och stirra på den där svartvita skärmen i tid och evighet minns jag. :)

2008-04-25 @ 16:48:49
Postat av: Malla

Anna: Ja, verkligen :) helt underbart.
Saknar nya bilder på Zander på pixboxen ;P
Kram

2008-04-25 @ 20:07:02
Postat av: Anna

Har fått fler klagomål om detta! :p Ska se till att uppdatera flitigare! :) Har du familjeliv? för på min sida där finns fler bilder och en blogg! :p

2008-04-26 @ 09:14:57
Postat av: Malin

Anna: nej, jag har ingen egen sida, men jag får la fixa en, för jag är så nyfiken på hur han växer, den lille godingen! :)

2008-04-26 @ 12:02:25
Postat av: Tinna

Shit va glad man blir när man läser. Kram på er underbara blivande föräldrar*

2008-04-26 @ 19:08:34
Postat av: malin

naaw...lill*n suger på tummen ser det ut som.. eller så vinkar h*n åt er.. :)

2008-04-30 @ 15:53:45
URL: http://metrobloggen.se/mama84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0