Vårfint

Hej! hade en alldeles fantastisk dag igår! kunde inte bli bättre. Förutom UL, fick jag en present av min älskling. Jag har ju fyllt år & vi har haft 4års dag, medans han varit borta. Mer om det senare idag! ;P

Har gjort iordning lite på ballkongen, så nu är det vårfint där.

image794 
Dynor,ljus och blomma/kruka är en present av Mammi, pappi o bror :)


image795

image796    image797
Välkommen våren!!

Nu har vi ätit frukost, plockat lite här hemma, druckit kaffe. Så nu ska ta en tur till IKEA o kika lite. Ikväll är vi bjudna hem till Nisse & Lotta, ska bli trevligt :)

Kram så länge, jag bloggar när vi kommer hem från Ikea igen :)

Trevlig Lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0