Aj, aj i revbenen

Lilla, lilla bebis.. vi älskar dej, men måste du sparka mamma på revbenen? ;)

det gör såå ont. Favoriten är ju höger sida.. går knappt o ligga på den sidan (men det är enda sättet för att h*n inte ska sparka uppåt) men,men magen sjunker väl om några veckor, så förhoppningsvis går det över. Bara att bita ihop ;)

Annars är det bara bra tycker jag. jag och Dezi var till bergvik under dan och handla skor till henne.. Jag hittade även lite mer bebis kläder på rean. Som julafton! senare kom mamma o pappa o fikade med oss. Mackan tog en öl med sina arbetskamrater och jag & Dezi tog en härlig långpromenad i duggregnet!

När jag var klar med det var det dags för sex and the city ;)

idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt..så tråkigt väder & det är ju min sista "semesterdag" börjar ju jobba på måndag.

Nej, ska försöka dra igång nåt projekt här, blir så rastlös... ;P Eller.. kanske skulle jag bara lägga mej i soffan o läsa.. det gjorde ju inget det heller. :=)


Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du ska ha i september.. joina oss vet ja.



http://www.familjeliv.se/Forum-11-262/m34711836.html

2008-08-08 @ 12:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0