Baby hörnan

Hej igen, så nu fixade jag till tavlorna.. blidde mycket bättre ;)

right now:



"Tänk att en liten del av dej o en liten del av mej, ska bli en liten vi.
En egen liten vi"

    
                                       =
        



är det någon som har nåe bra tips på hur man sätter upp en sänghimmel på bästa sätt? altså förslag på själva ställningen? håller på o klurar ihjäl mej här ;)

Nej just det... måste, måst laga mat.. tråk! gött att min älskling kommer hem snart o tar över den sysslan! :)

Puss, häej!

ni missar väl inte mitt förra inlägg..haha :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint det blev sängen o allt :)

2008-08-01 @ 22:19:40
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: maria

hej malin!! hoppas det e bra med dig :) vi hinner ju aldrig ses men jag uppdaterar mig lite genom din blogg då o då iaf! Bästa sättet att sätta upp sänghimlen är en liten krok i taket du vet.. det sitter bäst och blir finast. Antar att ni har en hyreslägenhet väl? Hålet efter kroken blir inte så stort och kan lätt fyllas i med kitt eller liknande sen om ni ska flytta eller ta bort sänghimlen. Lycka till :) får ringas nån dag till veckan tycker jag! kram

2008-08-02 @ 15:17:11
Postat av: Malin

Maria: hej gumman! okej, tack :) jo, hade nog tänkt mej nåt sånt, men mackan tycker att det blir för mycket o att det räcker som det är, så det får nog vara som det är :) tack endå! ja, vi måste verkligen höras :) är ledig hela nästa vecka! Kram

2008-08-02 @ 17:06:13
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Janni

fy farao vad avundsjuk jag är. Både på bebisen och på hur fint ni gjort hemma :)

Kanonfint! Bebben kommer få det såå bra..

2008-08-04 @ 19:08:50
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0