Bebis saker

Tjena! sitter här o väntar på att M ska komma hem från fotbollsträningen, så tänkte jag kunde blogga lite sålänge.
Igår var jag med mamma på pärsmäss en sväng (rea på stan) Jag köpte ett träningslinne för 25 spänn, som jag ska ha sen när jag kan köra på riktigt igen. bebisens mormor köpte supersöta "nalleoveraller" ´:)


en i stl "alldeles nyfödd" :)


och en stl "lite större" blir perfekt i vintern under varma gossiga filtar ;)


till detta, var jag ju bara tvungen att köpa den här mössan också! jätte varm o mysig.


bebisens badbalja & badtermometer ;)

Det efterlystes nämligen lite fler bilder här  på bloggen.. jag är ju inte riktigt lika "linslusig" nu som jag kanske vart innan.. haha! men ska försöka lägga in lite mer bilder.. sen är det ju inte alla som vill vara med på bild här inne heller så..

Men nu har ni iallafall lite bilder på  lite av bebisens grejjer

Förövrigt så kan jag känna bebisens fot på min högersida (alltid samma ställe) det är tydligen jätte kul att sparka/sträcka ut foten just där ;) nästan så man kan ta tag.. hihi

Nästa fredag ska vi på vår första träff på föräldrautbildningen, ska bli såå kul. Började skriva lite med en tjej på familjeliv som var från karlstad och det visade sig att vi ska på samma föräldrautbildning :)

Föresten.. igår när jag kom hem från shoppingen med mamma.. 4 timmar för övrigt.. hade jag SÅ ont i mina små fossingar, som är så svullna redan, så då tyckte jag att jag var välförthänt av ett massagefot bad ;)


det var gott..

haha, senn ställde jag mej o bakade bröd samt en kladdkaka & middag tills älskling kom hem från jobbet!
underbart att ha dej hemma ska du veta. <3

senn var jag heelt slut och somnade till sex and the city..

nej, nu ska jag bege mej o handla vindruvor tror jag bestämt:)

Puss, kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-06 @ 21:57:17
Postat av: zanna

Åh, likadan overall som jag har tjuvkikat lite på till bebis o funderat på o köpa - så fina! :)

Börjar närma sig för oss med stormsteg nu... hehe tänk om man ligger på förlossningen o gormar samtidigt? haha! :P



kram på re'!

2008-08-06 @ 22:53:07
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: Studentmamman

Vilka mysiga overaller. Vart har du handlat dem? Köpte du de på rea eller det vanliga sortimentet?

2008-08-07 @ 09:02:31
URL: http://studentmamman.webblogg.se/
Postat av: Malin

Studentmamman: Vi hittade dem på rea. De kostade då 50:- styck (det var halva rea priset!) :) älskar dem!

2008-08-07 @ 11:32:22
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Malin

På lindex, var det ;)

2008-08-07 @ 11:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0