Jobbat

Hej hallå! den här veckan har jag börjat jobba igen. Igår hade vi 3 barn på 3 personal och idag 6 barn. Lugn start med andra ord. Men nästa vecka är vi full barngrupp igen.

Efter jobbet idag åkte jag in till stan och fikade med en arbetskompis, som har jobbat på förskolan som jag är på.
Mycket trevligt!! :) fick höra att jag var vackrare än någonsin :) sådant värmer, speciellt när man känner sej som en mindre elefant själv ;P

cyklar till jobbet nu, o ska försöka med det så länge jajg orkar.. i vanliga fall tar det typ 10 min, nu tar det 15-20 minuter och då är jag ändå trött.. haha! men det är rätt skönt iallafall.

går in i V 34 imorgon! :) mellan 4-9 veckor kvar nu

så här ser jag ut just nu.,.



idag har den lilla älsklingen haft hicka så att det har synts utanpå magen.. :) lilla hjärtat då.


Så nära, men ändå så långt borta   ♥

"Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Du är så otroligt efterlängtad
och vi håller dig redan så kär
Det kanske låter konstigt
med tanke på hur liten du faktiskt är

Vi kallar dig redan
för vår lilla skatt
Och om sanningen ska fram
så drömmer vi om dig nästan varje natt

Jag kan inte med ord beskriva
hur mycket jag längtar efter dig
Tänk första gången jag får hålla dig i min famn
det kommer betyda så oerhört mycket för mig

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor"

(lånad dikt.)

Nu ska jag ta ett bad innan älskling kommer hem, sen blir det en promenad med Dezi!
Puss o kram så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

jag instämmer, du är verkligen jätte fin med magen o allt!!! hoppas att du får må bra hela tiden ut.. :)

2008-08-12 @ 20:23:57
URL: http://mama84.blogg.se/
Postat av: Neta

Jag håller med alla om att du är jätte vacker som gravid!! Hoppas du mår bra!

2008-08-13 @ 11:50:14
URL: http://www.designatenga.com
Postat av: malla

Malin & Neta: TACK så mycket ;)

2008-08-13 @ 17:47:47
Postat av: Madelene

Åh så fint me gravidmage så håller med om att du är vscker.Längtar tillbaks till min :p

2008-08-16 @ 10:55:35
Postat av: Janni

Skönt att du mår så bra fortfarande. Jag tror det är bra att motionera med måtta så länge man orkar.



Att du kommer bli en bra mamma är det ingen tvekan om. Bebisen verkar ha fått så mycket kärlek redan innan den ens tittat ut, så var ska det här sluta :)

2008-08-19 @ 21:31:49
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0