Lördag

Godmorgon alles! torsdagen gick i ett. Först mvc besök, vilket gick bra :) huvudet är så kallat "ruckbart" nästintill fixerat :) jihoo. Nu är den startklar, så att säga.. Hjärtljud 142 och alla andra värden bra.

Efter bm hann jag fika lite med Maria :) det var allt för längesenn vi sågs. Sedan bar det i väg på föräldragrupp, denna gången på familjerådgivningen. Mackan kom hem strax efter den var slut, så han hann inte vara med tyvärr. Kändes lite så där att gå till familjerådgivningen själv, när alla andra var par.. men,men. Rätt bra info tycker jag.

Senn kom mackan hem :) vi lagade god middag och jag hade bakat en liten efterrätt.

Igår var jag hemma hos min farmor en sväng och hon hjälpte mej att sy ett påslakan + örngott till vagnen.
Jag hittade ett svart/rött påslakan i förrådet, med massa hjärtan på som passar perfekt till vagnen, då den är just svart & röd :) Senn gick jag o M en sväng på stan o kikade lite, för att sedan gå hemåt igen. Igår kväll bestämde vi oss för att gå ut o äta, så det gjorde vi. MYS. Tog alkoholfritt vitt vin igår, det var inte så tokigt :) När vi ätit upp åkte i hem till Anna, stefan o Hugo på kvällsfika hos dem :) mysigt. Innan det var dags för natten för Hugo, hann vi snosa lite bebis också ;)

Så jag har haft lite fullt upp :) med det är gött.. då går tiden fort..

Vi funderar på om vi ska fira vår 1åriga förlovningsdag idag, eller om vi ska vänta tills på måndag ( då det är på riktigt)
vi har fått ett riktigt mysigt erbjudande, som vi tänkt slå till på. Ja, vi får ta ett litet möte här helt enkelt hur vi ska göra ;P

Vi hörs!!

Puss, kram


Jag & Maria 1 eller 2 år sedan

Kommentarer
Postat av: KARIN

Hej gumman!Tänk vad tiden går fort,underbartför idg att snart bli mamma=)Jag har börjat skolan gen kul faktiskt och nytt jobb!

Hoppas vi kan ses snart vore kul att ta en fika och tjata lite!?Kram

2008-08-31 @ 11:14:52
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0