Mvc besök idag

hej! idag har jag varit på ännu ett mvc besök, allt såg fint ut och hjärtat låg o slog fint på 142/min :)
Hon konstaterade även att huvudet nu ligger nedåt! Duktig bebis :) ligg kvar så nu.. :)

Jag följde min kurva som jag ska med, så det var skönt. Jag tycker alltid att det är lika kul när man ska till mvc. Ett steg närmare bebis liksom.

tog ett kort på "bebishörnan" men såg att tavlorna sitter för högt upp, så jag måste göra om ;P
hade tänkt ett väggord under.. men jag tror det blir för mycket. ska flytta ner dem lite, sen ska ni få se :)
håller på o gör en egen sänghimmel också.. får se hur jag löser det.. haha!!


V 32 :)

           

       
lite suddigt dock.. ber om ursäkt för det..  


bästa lästipset för blivande pappor!  jag vet, för jag har tjuvläst ;)

När jag hade varit på mvc, åkte jag hem till min farmor o drack kaffe på hennes ballkong. Mys! jag la mej ned på soffan, för farmor ville så gärna känna sitt barnbarns barn sparka lite, men alldeles stilla ville bebisen ligga då. Stönig till tusen!
nu sparkar den för fullt igen.. men inte på beställning, när "gammelfarmor" vill :) Vi hade läst i nwt att det skulle ske en solförmörkelse på förmiddagen, så vi satt ute o kikade.. men det hände inget! trist, vi som var så laddade ;)

Nu måste jag nog göra något att äta, trots att jag inte känner någon hunger alls. Bebis tar upp hela magen nu, så hungerkänslorna är som bortblåsta.. ibland.


Puss på er så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0