Promenix

hej hallå! eftersom det är viktigare än någonsin att lyssna på sin kropp, när man är gravid, så tänkte jag att mina rastlösa ben, ville gå ut och gå :) så det gjorde vi.. jag och benen alltså ;)

Gick circus en halvtimme å det var SÅ skönt! kände att jag gärna ville springa, men det får vänta ett tag till. Gjorde samma sak idag, lika skönt det. En halv timmes ganska så rask fart, känns som en timmes powerwalk just nu.. haha!
ska fortsätta med detta så länge det känns ok i kroppen.

igår kväll myste i med lite film och sen spelade vi lite Wii ;) det var längesenn.
Idag har vi kikat lite på nätet efter pojknamn.. nån som har något förslag? inte föör vanligt, inte föör ovanligt och ganska kort.. :)

Melwin, är nog det enda vi har än så länge.. o så klart Lova om det blir en tös.

Nu värmer m tacco rester från igår, så nu blir det lite käk.

---- Kram ----


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaime (uttalas "chaime") eller Alfons. Det är fina namn tycker jag :)

2008-08-03 @ 15:19:09
URL: http://mblogg.blogg.se/
Postat av: zanna

Liam, Leo, Noah, Theo, Felix eller Melker kanske? ;)

Hoppas allt är bra annars, jag mår kanoners i nya lgh! :D kram!

2008-08-03 @ 17:29:47
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: Janni

hihi.. min väninnas chihuahua heter melvin :)

2008-08-04 @ 19:07:27
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Skriv mer! Mer bilder!

2008-08-06 @ 13:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0