Bad

Hello :)

Idag har jag vart på babymassage med Lowa, det gick bra. Vi pratade också en del om olycksfall & hur man ska säkra hemmet senn när de små börjar krypa.. bra info!

Annars har det inte hänt nåt speciellt idag, förutom det vanliga då ;) mys med Lowi..
jag badade med henne förut & det är verkligen jätte kul. Jag var lite nojjig i början att jag skulle tappa henne eller så, men nu går det bra. Annars brukar det vara Lowa o pappas grejj att bada, men idag var det mammas tur ;)

                                 - mamma, hon ska alltid pussa på mej...


  Helloooo <3



godingen min


Nu vaknade hon med ett skrik! (nåt hon har börjat med på senaste) måste trösta. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: kim

hon blir mer och mer likt dig! sötis!

2008-12-10 @ 09:06:25
URL: http://kimmy-who.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej igen!

Du har fått en liten utmaning av mig! Om du går in på min blogg får du se vad det gäller... ;)

Kram!

2008-12-10 @ 14:20:43
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0