Julmys

Hello, hello.

natten har varit bra. Sovit fram tills nu ungefär med mat två gånger ;)  igår morse kunde inte M sova, så han gick upp o kika på tv. L vaknade ganska presic då också, så jag gick ut till soffan jag med. Tv 4 plus visade sin "före födseln" såå bra! så den låg vi o såg på. Del ett hade vi iofs sett när ajg var gravid, så vi ville så gärna se del 2, som vi tyvärr missade förra gången. Den gick klockan 05.50 i morse, så det var bara att å gå upp..haha. Det känns så ofattbart att jag har gått igenom allt detta! :) Overkligt. Men i babygymet ligger hon, så det måste ju vara sant ;)

Igår var jag o Dezi till netto en sväng, själva! det var första gången jag umgicks med nån utan barn, kändes lite märkligt faktiskt, men det var kul. Marcus var ute på långpromenad med Lowa tillsammans med Stefan & Hugo.

Under kvällen igår bara myste vi, lekte med Lowa framför allt ( som var dunderpigg) har börjat med o sätt henne i knäet med snutte, tutte o filt å så sjunger jag lite för henne i soffan, när hon ska sova. Oftast somnar hon då, men inte igår. Hon slocknade nog runt tolv igår. Kollade inte så mycket på tv, utan slog in de sista julklapparna och gjorde lite scrap tillsammans ;)


det här e nya sättet att visa att hon är trött, "gnid i ögonen" :)


- den är bra den här, pappa!





idag tror jag det blir o handla lite mat inför uppesittar kvällen på tisdag. Fler som ska spela bingolotto då? hehe, det är ju tradition! :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in på söta lilla Lowa.

2008-12-21 @ 20:22:02
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0