Lilla julafton

Hello! vaknade med huvudvärk idag.. ingen bra början på dagen :( men,men skruttan ligger i vagnen på ballkongen o sover så sött, så hon är nöjd :) trots att jag vart en slöis o inte vart ute o gått idag.. tur hon somnade ändå. Jag var o tränade igår på gymet o har träningsvärk big time idag.. :)

Idag på förmiddagen kom Anna & lille Hugo förbi med lite presenter från Hugos farmor & farfar! sötaste!
jätte gulli pyjamas och en kanon bra bok som handlar om babyns utveckling. Det sker massssor nu alltså :)

Jag läste att om de är lite gnälligare än vanligt, kan det bero på att det är så mycket som händer nu i deras utveckling, att de inte riktigt orkar med o då blir de lite gnälliga. Kan vara bra o veta ;)

Senn plingade det på dörren o vi fick vårt startpaket från go' boken, massa roliga prylar till lillfia ;) tror nån ska få bli julklapp :)

  




 

Nu ska ja passa på o lägga mej i soffan o läsa lite i boken!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Vad kul med paket! :)

vad långt hår du har fått, såg jag på bilden. Är det "ditt", eller har du satt i löshår?? Har i och för sig mest sett dig i tofs på sistone...;)

Kram på er!

2008-12-03 @ 16:34:32
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, Go'boken var z's absoluta favorit under första året. Böckerna därifrån har varit helt suveräna för oss. Flera utav dem är alldeles sönderslitna, både av bläddrande, gnagande och dreggel! :)

2008-12-04 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0