Måndag

Hello! då var vi ensamma igen då..lilla familjen. Efter att ha haft finbesök av både Tony & Ibbe, är vi nu för oss själva igen. Känns lite tomt, efter att ha varit mycklet liv o rörelse. i fredags myste vi med god mat o senn gick tony & ibbe ner på stan för lite party ;) i lördags åkte jag hem till mina föräldrar med Lowa, då det var lite förfest här.. Hade vart kul att hängt på, men jag är såklart hellre med Lowis. Jag hinner nog gå ut jag också framöver, då Lowis kan vara hemma med pappsen. Saknar egentligen inte det speciellt mycket, har ju fått något som är så otroligt mycket mer värdefullt. Det vet jag att pappa M också tycker, men när man får sådant här finbesök, så förstår jag att de vill festa till det lite.

Kom hem igår förmiddags och då kom farfar på besök o myste lite med Lowisen, senare hade grabssen fotbollsträning, Lowa sov och jag sydde lite (vad visar jag på lördag;) på kvällen beställde Tony hem mat :)

Lowa fick en sedel från hongkong av tony, den har satts in i hennes första album, som minne. Vi tog även tillfället i akt att filma honom med Lowa. Man vet aldrig när han kommer hit nästa gång..


en sovande liten plutt


<3

Skruttepluttan somnade vid 23 igår o sov till halv sju för mat första gången, senn sov hon till nio. Hon har sovit så här i nästan en vecka nu, tror ni jag är nöjd!? dessutom äter hon inte mer än en kvart på nätterna, för att sedan somna om..

Nu ska jag grejja lite innan hon vaknar på ballkongen.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0