Mys med pappa

Gomorron! nu har vi myst ett bra tag här på morronen, jag o Lowa. Pappa M är hos sjukgymnasten o skulle komma hem snart med nån övveraskning till Lowa. Jag blir såååå nyfiken..

idag står det pepparkaksbak & träning på schemat. Plutteskrutten står ute på ballkongen o sover under täcke, filt o regnskydd, det snöar masssooor ute :)
Jag sitter o kikar lite på "efter tio" mitt nya favorit program här på morgonen, rätt mysigt.


pappa myser med Lowis i babysittern, det är mysigt...


tills Lowa blir övertrött...


å somnar <3



två älsklingar vid datorn, innan läggdags för skruttan

Måste springa till fönstret o kika på henne stup i ett, för har jag dörren öppen blir det askallt.. en babywatcher, kanske inte skulle vara så dumt endå..

nej nu får mackan komma hem, för jag är sååå jäkla nyfiken...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0