Mysigaste

hej, sitter här o försöker skriva med en hand... lite kinkig Lowa i knäet. misstänker att det är tänder på g här, för det dreglas till tusen och allt ska det bitas på..dessutom har hon sovit sämre de två sista nätterna o vaknat flera gånger.. :(

matpaus...

men trots det, har vi haft det jätte mysigt här på förmiddagen. Jag höll henne så hon satt på min mage åså busa vi o hon kiknade av skratt, så härligt å se o höra. Om jag kan älska henne mer, så gör jag det nu :)

M har vart på lite roligheter ett par dagar o kommer hem ikväll. i lördagskväll åkte  vi ut till Lowas mormor o morfar o sov där. Inatt sov hon brevid mej i m's säng, myys!

jag var iväg en liten sväng på rea häromdagen, men hittade bara massa saker till L.. det är ju så smidugt, inte behövs det provas heller...

snart ska vi till Ls gammelmormor o fira lite jul... innan det ska jag försöka gå till bvc o väga princess.

vi hörs! kram


dockan, som fyllde 3 månader igår.. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sicken sötnos! Vad tror du om hemgjord daimglass till efterätt på nyår?? :) Hade även oxfile plus ?som förslag till varmrätt!?!



Kom gärna med åsikter!



Kram!

2008-12-29 @ 17:01:35
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: rebecca

hey Sunshine! Lova är ju helt underbar! Hoppas ni haft en fin jul och att ni får en bra nyårsafton och även en bra start på 2009! Take care kram kram

2008-12-30 @ 13:42:37
URL: http://rebeccabergelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej igen!

Fotona på bloggen är tyvärr för nerpixlade :( Om de ligger på er dator... Kan du inte bifoga dem via mailen??? Favoritfotona från födsel till nu...

[email protected]



Kram!

2008-12-30 @ 18:24:06
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta

Föresten... vart tog den lila klänningen vägen som du skulle ha i jul??

Såg fram emot att se den!



Kram, kram!

2008-12-30 @ 18:56:52
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0