Nyår

Hello! nu ska jag o Lowa snart packa in oss i bilen o bege oss till Lotta. N och M är redan o handlar, så de åker direkt dit sen. L ligger o håller på o vaknar till i vagnen, så vi ska alltså snart åka. Vi ska ha en kombinerad jul/nyår ;) ska bli kuul! först ska Lowa vara tjusig tomteflicka, o senn tjusig nyårstjej ;)

Årets nyårs outfit.. efter många om och men..
den lila klänningen, som jag pratade lite om.. den är inge rolig..inte än.. kanske om 6 kg.. :)

                långt spetslinne under, som jag tänkt ta ev mej till när vi e inne.. :) enkelt och bra, eller nåt!?



Nej, nu ska jag se om hon vaknar här, så vi kan komma iväg ;)

återkommer med bilder imorgon :)

Sålänge, några bilder från förra året i Hafjäll:


jag och Lotta har det bra bak i bilen ;)


jag & Silvy.. då snackade vi bebisar hit och bebisar dit, å nu ett år senare har vi snart en varsin! :)


under semestern passade Silvy även på att göra mej en tatuering med sin stav, fin,fint ;P


Lotta åkte längd med oss en dag :)


Silvy tänkte mörda mej med en istapp..


El Stugo ;)


GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: connie

Gott Nytt Å r på er.

2009-01-01 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0