Rubrik?

Hej.

Sitter o väntar på posten här... förjäves verkar det som, det kommer ingen o klockan e snart ett. Sitter här o njuter av min latte, medans L sover i sitt babygym. Haha, hon ser för rolig ut, hon har en tunn bomullsmössa på sej, för att lösa upp lite skorv. Hon ser liksom rolig, men söt ut ;)

natten har vart ungefär som alla andra nätter. Hon somnade dock rätt sent igår efter tolv nångång.. men då sov hon till sju på morron. Hon hade nog sovit längre om det inte vore för att M var tvungen o lyfta ur henne ur sin säng till vår.

detta gjorde han för han var tvungen o hjälpa en kompis med o sätta upp lite lister i sitt hus, å jag har så ont i ryggen att jag inte klarar att lyfta upp henne ur sängen på mornarna.. :( men efter lite mat, somnade vi om. Hon var vaken ett tag o vi busade lite tittut (han la sin snuttekanin för sitt ansikte, det var tydligen roligt! haha. Efter att jag hade gjort iordning henne för dagen, somnade hon alltså igen. Själv har jag hunnit dammsuga,dammat o diskat. Min farmor o hennes syster kommer upp o kikar på Lowa o dricker lite kaffe med oss sen.

Jo, min rygg... hur kan man va så jäkla dum o gå ut o springa redan.. har ju inte gjort det senn sommaren 07 senast..
fick ju bajs ont i ryggen. Känns dock liite bättre idag. Men senaste nätterna har M (som är sjukskriven för sin rygg) fått lyft ur henne ur sängen, för jag har inte kunnat :( försökte träna i förrgår, gick åt helvete... trist som faen, men som sagt jag tror det är på bättringsvägen.

Snart är det jul.. wiihihooo. Lowas första :) ska bli sååå mysigt! hon ska få en kanon jul, även om hon inte förstår innebörden, så känns det bra i hjärtat ;)

Nej, om man skulle ta tag i sig själv också kanske? hon sover ju, så o ingen post kom det :( jag väntar på lite bokklubbs premier o julklapps till Lowa förstår ni..

Puss o kram, så länge


Jag älskar dej älskling! <3


               Årets julkort ;) en hoptryckt liten Lowa, thihi :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför denna träningsstress? det var ju inte många veckor sen du fick barn. man är fortfarande mjuk i lederna när man ammar så tänk på att ta det lugnt. Att ha en perfekt kropp bara några veckor efter en förlossning är väl inte allt? /m

2008-12-18 @ 17:38:27
Postat av: Malin

M: tränings stress? jag tränar för att jag mår bra utav det och för att jag tycker det är kul! min kropp svarar fin,fint på träningen. Att jag fick ont nu, berodde på att jag spände mej medans jag sprang eftersom det var lite halt. Senn är det upp till var o en om de bara vill sitta hemma o inte göra nånting eller om man vill träna och göra kroppen gott. Det är klart att en snygg kropp inte är allt, men jag mår mycket bättre både psykiskt och fysiskt om jag håller igång.

2008-12-18 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0