Springtur



 
hon älskar verkligen sina nalle klistermärken :) jag som tänkte pilla bort de innan hon föddes, för ajg tyckte de var så fula.. hehe tur jag inte gjorde det.

Idag har jag...håll i er... vart ute o sprungit för första gången på över ett år. kan väl säga att jag inte direkt flög fram.. men det var riktigt skönt och jag är stolt att jag tog mej ut. Ska försöka springa 1-2 ggr i veckan varvat me styrkan. den här veckan har jag fått in 3 träningspass, så det är ju helt okej iallafall.

Nu sover princess o m ska snart iväg på träning.

Kramkram
**********************************************
uptade: nu ska det gå att se klippet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick ju inte att lyssna o se på klippet!!?

Synd!

2008-12-14 @ 18:47:59
Postat av: Anonym

Det gick ju inte att lyssna o se på klippet!!?

Synd!

2008-12-14 @ 18:49:21
Postat av: mamma

Mamma som missade att skriva namn! KRAM

2008-12-14 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0