Tony Italiano

wiiiihh! idag kommer våran Tony till oss :) han ska bo hos oss tills på söndag, ska bli så kul! nu var det två år sedan tror jag senn sist. Han kommer ikväll, så då blir det fredagsmys deluxe ;)


tony fixade brakfrukost, sist han var här ;)

 
Ibbe kommer också till KD i helgen :) tyvärr kan jag inte hänga med er  i år pojkar, om ni ska ut på roligheter ;(


Grabbsen! :) Tony & Ibbe

Idag ska vi försöka gå iväg o träna lite i omgångar, får se hur det går. Annars blir det väl att förbereda lite för natt gästen o bus o gos med Lowis, såklart. Hon har sovit hos sin mamma o pappa inatt, det var mys. Sovit bra har hon också. Somnade väl dock rätt sent, runt tolv, men senn sov hon ända till fem, för att sedan somna om efter maten till nio! Nöjd mamma :)

Nu ska jag plocka lite här medans sessan sover lite.

                                                                   Mina hjärtan
                                                                           

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Hoppas allt är bra med er :)



Jättefin bild på Lowa & Mackan, hon såg så go ut!



Hoppas ni kikar in en sväng på julmyset den 21e!? :)



kram kram

2008-12-05 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0