Fullspäckad ledig dag

Heeej!!!

jag började dagen med att vid tio, åka upp till uni. för att göra en gruppuppgift vi ska redovisa på fredag. Vi var rätt så effektva, var därifrån vid tolv. Gick därefter som mötte upp dezi utanför badhuset för att köra ett pass på Nautilus.
*skönt* När det var klart, skjutsade hon mig till gripen, där jag skulle på ett "tandläkar möte" på BVC. Som tur var träffade jag en tjej jag jobbade ihop med på min praktik ( hon har nyss fått barn, och skulle väga sin lilla dotter)
Så jag frågade lite vart jag skulle åså, har ju aldrig vart där förut.. Hon peka och sa vart hon hade vart när hon va på det mötet. Det satt dessutom fyra andra blivande mammor där, så jag hakade på. Väl inne så säger hon -hej! ingen säger nåt, så jag säger
- Hej!. Varpå hon tittar lite undrande på mej o säger: - Vem tillhör du?
jag : eh..? jag skulle på ett möte?
Hon: jaha, för det här är föräldrautbildningen och jag känner inte igen dej..:)

hon följer med mej och visar vägen. Vi skrattar lite och jag förklarar att jag skulle på tandläkar infon :)  såå tokigt!

På självaste infon var vi (heela) 4 personer.. den var ganska bra, men inte så mycket nytt som hon informerade om tyckte jag. Man vet ju att saft inte är bra för tänderna liksom. Några saker var dock bra att veta tycker jag.

När detta var färdigt gick jag in på pressbyrån och hämtade ut ett paket som hade kommit från Yves Rocher
Detta fick jag för 60:-

image662
* Svart väska
* Scarf
*Vårdande olja till ansiktet
*Läppglans med jordgubbs smak
*En dusch gel, luktar gudomligt :)


Puss o hej! nu ska jag se på Rena rama Rolf :)

image663     

    

Kommentarer
Postat av: Desirée

Bra där malin :) Hähä, så där kan man ju inte hålla på, gå in i fel rum o grejer :)

2008-02-19 @ 19:10:04
Postat av: evelina

men malin, du som kan allt om sånt här...hur lägger man egentligen upp en video på sin blogg?? :)

2008-02-20 @ 23:19:19
URL: http://eeveelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0