I'm back

Hej!

det har varit lite dåligt på bloggnings fronten, har inte orkat helt enkelt. Jag har varit lite trött,seg senaste tiden, men nu jäklar ska jag bli piggare :) var ute o gick en promenix med Dezi igår, sååå himla skönt.
Ska ta mig en promenad i Ulvsby idag också.

Forden startar fortfarande inte :( vet inte vad jag ska göra? nån som har nåt tips? tror inte man får långtidsparkera här ute heller. *Morr*

Tog bussen häromdagen, för att hänta mamma o pappas bil (eftersom inte vår funka) när vi ska åka, så startar inte den heller! OMG, vad är det med mig o bilar egentligen?

fick ju tillkalla hela grannskapet.. haah! de starta upp den, å fyllde på med, ja gud vet vad. :) Tack snälla grannar.
Annars vet jag inte vad jag hade gjort? ;)

Idag blir det pluggning för hela slanten & lite träning  då såklart. Ikväll ska brorsan o jag laga nån god middag o jag ska se på Gossip girl! :) *inte att missa* jag har även fått låna all seasons av greys anathomy av Silvy. Blir nog nåt avsnitt av det med ;=)

Nej, nu vill Tindra ha lite mat här ;)

Puss o Kram

En sommar bild, från simskoleavslutningen några år sedan:

image638

image639
lilla Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0