Lördags mys

Hejsan!

Sitter hemma i ulvsby och väntar på att mina kära päron, ska komma hem från en underbar semester på gran canaria! *inge avis* :)

Jag har slagit på stort och lagat iordning en (vad jag tror) riktigt god middag tills de dyker in :)
det blir Thailändskt...Yammie..

Igår var jag o Lotta till IKEA o kika o fikade, himlans trevligt :) därefter åkte jag hit, o mata alla kaniner o katten :)
När det var klart, slängde jag ihop kyckling, ris och en god sås tills Dezi kom o  gjorde mej sällskap.
Vi såg klart på Lets dance och sen på world trade center.. men vi var så trötta att vi höll på o somna, så vi gick o la oss istället. Då vart vi istället övertrötta o låg o stre nån timme istället :)

Oj! nu kommer de hem, vi hörs senare!! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0