Matlagning och rallybil

Godkväll! hoppas ni har haft en lika bra dag som vi har haft.

i var ju som jag nämnde tidigare i m-skogen med I & C och gick tipspromenaden där. Idag handlade den om väder!... :/ man är ju inte värsta meterologen presic. Men,men. Jag o camilla tävla ihop och boysen ihop. Skit samma vem som vann, man vann bara äran :D därefter fika vi lite på det alltid så populära Naturum. Fick stå en bra stund o vänta innan vi fick sittplatser.

Imorgon ska jag försöka dra med mej Dezi o gå o simma o ev. träna en liten sväng, vore skönt.

Vi har börjat med mat schema nu också här hemma. Vi har pratat om det förr, men det har inte blivit av. Men nu är det ju extra viktigt att jag inte slarvar med nåt mål, så nu är det gjort, av mitt hjärta. Han står faktiskt tillome och gör matlådor åt mej, så jag bara kan värma nu när han är borta.. oj,oj,oj.. så bortskämd jag är.. jag vet :) men han vill sina två små älsklingar det bästa :)
Vi handlade iallafall så jag har frukost, mellanmål, lunch, mellanmål middag + frukt o grönsaker då! kommer bli kanon. Eftersom att jag inte är nåt större fan av matlagning, blir det sällan så kul att ställa sej själv att laga den..
sen blir det ju inte bättre av alla äckliga matos lukter som jag känner av mer än någonsin.... fyyy fan.

Vi var ute o provåkte bilen idag också... det låter ju såklart utan avgasrör.. men den är ju inte känd för att vara tyst annars heller.. så till skolan o tillbaks den här veckan får jag helt enkelt palla.

Nej, nu vankas det middag och veckans höjdpunkt: Andra avenyn!!! Jiiiiihhhoooooo

Puss på er!!

image654          
jag  på Emils 19 årsdag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild :) Det e bra att mackan lagar matlåder åt dig, det e så det ska va :D

2008-02-17 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0