Modevisning

Hej!!

Igår var jag och jobbade en sväng och på kvällen åkte vi på modevisning  & smyckesisning till Neta min arbetskompis. Där visades det mycket fina kläder och så klart smycken! :) vi bjöds på smörgås & tee, jätte mysigt var det och kul o träffa alla :) Beställde faktiskt inget *stolt* men jag kunde nog ha gjort det.. :) men kände inte att det var något som jag var TVUNGEN att ha. När det gällde kläderna alltså.. smyckena hade jag velat köpt iallihopa! :) Gå in på:  www.designatenga.com

Idag stod det dans på vårat schema, så jag gick upp, gjorde mej iordning, åt frukost. När jag kikade på nätet på kurstorget, så stod det att vi inte hade nån lektion idag... Tur säger jag bara, att jag inte åkte upp i onödan.

Då gick Malin och la sej igen tror säkert ni, men ICKE :) då satte jag mig o pluggade lite. Jajjemän! ;)
vi har en del nu och det är skönt att plugga undan lite. Vi ska bla. göra en egen cd skiva med instrumental musik som ska passa till att: smyga, galoppera, springa, studsa, långsamma rörelser osv.. det har jag kikat lite på. Rätt kul :)

Annars idag da? Dezi och jag ska försöka ta oss iväg o simma lite senare & viktigast av allt:
Jag går in i V. 10 idag :)



Bebis
- Embryot har nu blivit 3 till 4 centimeter långt, väger ungefär 5 gram och har storleken av ett plommon. Organen är nu anlagda, men de fungerar inte riktigt än. Ditt embryo kan med sitt kroppsspråk visa med sparkar och att vrida på sig när den inte tycker om att bli puttad på. Den kan röra på huvudet, ben och armar.


Du -
Du har massor med graviditetshormoner som cirkulerar i blodomloppet, dessa påverkar dig på olika sätt. En del gravida får sömnbesvär. Det blir ofta fler toalett besök på natten.





image664

Nej, nu ska det fortsättas pluggas :) Tjing, tjing!!

Kommentarer
Postat av: evelina

shit va duktig du e då som pluggar!! borde me börja me nått av allt men vet inte vart ja ska börja :S tack för hjälpen, men ja tänkte bara på en sak till..d går inte o lägga upp video som man själv har på sin dator då elle?

2008-02-21 @ 12:27:30
URL: http://eeveelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0