MVC & inskrivning

Hej hopp, alla glada!

Idag har varit en mycket händelserik dag. I skolan hade vi skit kul. Lärde oss en del om dans för barn och hur man kan använda det i undervisningen. Om någon hade kommit in i danssalen, hade de nog trott vi var knäppa :)
men, såå kul och så användbart.

Därefter fick vi se på filmen från eldkonsten.. vet ärligt talat inte om jag ska köpa den.. den var rätt dålig :( jag hade höga förväntningar på den.. under vår dans hade han klippt, så musiken o rörelserna inte stämde överens. Plus att jag aldrig syntes i bild, bara en gång. Man tycker ändå det vore roligt att se sej själv när man har gjort en dansuppvisning, men så blev det alltså inte. trist. Men ändå så vore det ju ett kul minne att ha, så vi får väl se.

Efter skolan skyndade jag mig hem för att sedan bege sig till Gripen och Mvc för inskrivning. Mötte upp Marcus där.
Vi är väldigt nöjda efter detta "möte" hon var himla trevlig och lugn. Lämnade lite prover och sådär med. Mackan har presic dragit bort mitt stora plåster på armen.. jag skrek! :)

När vi kommit därifrån hade mackan hittat ett bra erbjudande på en mobil till mig, så i gick till Phone house. Så nu vips, så är jag ägare av en  ny nokia och det oslagbara telia student! tror detta kommer gå bra. Min mobil har krånglat så länge jag kan minnas och jag får skyhöga tele räkn. varje månad. Thanks Love <3

image675


Nu ska vi mysa i soffan! tjing, tjing

Kommentarer
Postat av: Tinna

din fis;)
Saknar dig*
Krama om

2008-03-01 @ 10:27:35
URL: http://vastkustflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0